Beschrijving
Op loopafstand van (winkel)centrum gelegen, royaal en heerlijk licht 3-kamer HOEK-APPARTEMENT op (bovenste) 11e verdieping in keurig appartementencomplex met ruim dakterras/balkon, berging, restaurant, lift en prachtig uitzicht over Dommeldal, dorpscentrum en weidse omgeving.
Begane grond: royale overdekte entree met brievenbussen, intercom, lift en trapopgang naar appartementen en galerijen
11e verdieping: brede lichte galerij. Appartement: ruime hal met mooie laminaatvloer, meterkast(galerij), berging/technische ruimte met Nefit cv-combiketel(’09), witgoedaansluitingen en WTW warmte terugwin-installatie,
betegeld toilet met luxe spaar/douche wc, verrassend ruime lichte woon/eetkamer ca 36m2 met deur naar royaal balkon/terras ca 15m² en fraai uitzicht over groene omgeving, het Dommeldal. Woonkamer in open verbinding met luxe keuken(’17) ca 6m2 met laminaatvloer in hoekopstelling met luxe composietwerkblad, fraai uitzicht over (winkel)centrum, spoelbak, induktie-kookplaat met afzuigkap, combi-magnetron, vaatwasser en koel-en vrieskast.
Via de woonkamer is de grote slaapkamer van ca 13m2 bereikbaar met wederom fraai uitzicht en toegang tot de zeer royale badkamer met ruime inloopdouche met glazenwand en vaste wastafel (evt ruime voor ligbad).
Totale living(woonkamer/keuken) ca 42m² met luxe laminaatvloer en airco.
Vanuit de hal eveneens toegang tot 2e slaapkamer ca 8m² met laminaatvloer en mooi uitzicht. Via de hal is ook de royale badkamer te bereiken.
Op de tweede verdieping bevindt zich de berging.
Op korte afstand van winkelcentrum met zijn diverse terrasjes, bibliotheek en uitgebreide winkelcentrum, NS-station en alle uitvalswegen.
Prima isolatie en overal dubbel glas. Servicekosten ca € 186,- p/mnd. Energielabel A: lage energielasten.
Bouwjaar: 2009. Woonoppervlakte: 86m², balkon ca 15m². Inhoud: 270m3.
Parkeergelegenheid aan de voorzijde van het appartementencomplex. Openbaar vervoer en gratis parkeergelegenheid voor de deur. Bestemd voor bewoning door 55–plussers. De appartementen zijn gebouwd volgens het unieke Wooninc. Plusconcept met diverse voorzieningen en services. Dit maakt het wonen in Kastanjehof uniek. De bewoners kunnen zelf aangeven van welke voorzieningen men gebruik wil maken, zoals: Service Wooninc. Plus Kastanjehof: Ontmoetingsruimte (Grand Café) voor (buurt)bewoners met buitenterras. Maaltijdservice. Persoonlijke alarmering/welzijnscontrole. Eigen beheerder. Kapsalon, pedicure, wasserette. Logeerkamers: (klein-)kinderen kunnen blijven overnachten. Bibliotheek en t.v.-hoek. Video- en toegangscontrolesysteem. Zorg op maat. Afwisselend activiteitenprogramma.
=========================================================================================
Bezichtiging:
Een woning kopen is meer dan alleen de woning op zich, daarom is het voor u als aspirant koper van groot belang dat u een goede indruk krijgt van de woonomgeving van deze woning. Verstandig is het dan ook om vooraf de directe woonomgeving te bekijken alvorens u een afspraak voor een bezichtiging maakt. Ook voor een verkoper is een bezichtiging een spannend moment en daarom verzoeken wij u binnen enkele dagen na een bezichtiging uw reactie aan ons door te geven zodat wij de verkoper kunnen informeren over het resultaat van uw bezichtiging. Natuurlijk kan dit met een kort telefoontje of e-mail naar ons.
Onderzoeksplicht koper/mededelingsplicht verkoper:
De verkoper van een woning heeft een zogenaamde meldingsplicht, terwijl de koper een onderzoeksplicht heeft. Wij gaan ervan uit dat u als aspirant koper, voor dat u een bod uitbrengt, onderzoek heeft gedaan naar alle aspecten, die in het algemeen en voor
u in het bijzonder, van belang zijn bij het nemen van de aankoopbeslissing. Wij adviseren onder andere het bestuderen van de door ons aangeboden informatie, het navragen van informatie bij gemeente en/of andere instellingen. Om u daarbij te ondersteunen hebben wij voor u de volgende bescheiden ter inzage: eigendomsbewijs, kadastraal uittreksel en de woning vragenlijst ingevuld door de verkoper.
Financiering:
Uiteraard is ook een onderzoek naar uw eigen financiële mogelijkheden erg belangrijk. Graag brengen wij u in contact met specialisten die uw financiële mogelijkheden samen met u op een rijtje zetten.
Bedenktijd:
In het kader van de “wet koop onroerende zaken” wordt de koper beschermd door de bedenktijd van 3 dagen waarvan minimaal 2 werkdagen. Deze bedenktijd gaat in nadat de koper de door beide partijen ondertekende koopovereenkomst heeft ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen nadat de mondelinge overeenstemming is bereikt, de overeenkomst door beide partijen te laten ondertekenen.
Waarborgsom / Bankgarantie:
Tot zekerheid voor de nakoming van de verplichtingen dient de kopende partij, binnen vier weken na het bereiken van de mondelinge overeenkomst, een waarborgsom van 10% van de koopsom te storten in handen van de notaris. Het is de kopende partij ook toegestaan een bankgarantie te stellen ter grote van dit bedrag. Indien de ontbindende voorwaarde financiering wordt overeengekomen, dan zal deze voor een periode van 3 tot 6 weken na de mondelinge overeenkomst worden opgenomen.
Verantwoording:
Alle informatie die wij in deze brochure verstrekken is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Ondanks dat wij grote zorg besteed hebben aan de samenstelling van deze brochure kunnen wij echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden ten aanzien van de juistheid ervan. Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend. Alle opgegeven maten zijn indicatieve maten.