Beschrijving
Wegens grote belangstelling, worden er geen nieuwe bezichtigingen meer ingepland. In het gezellige dorpscentrum direct boven winkels gelegen, grotendeels gemoderniseerd fijn en licht 3-kamer APPARTEMENT op 1e verdieping met gezellig overdekt balkon(W), eigen berging, lift, gezellige gezamenlijk binnentuin en fraai uitzicht over winkelstraat en het vernieuwde Molenplein.
Begane grond: royale overdekte entree met brievenbussen, intercom, lift en trapopgang naar appartementen en galerijen
1e verdieping: appartement: hal met nieuwe PVC-vloer, meterkast, keurig toilet, verrassend ruime lichte zonnige woonkamer met deur naar ruim overdekt balkon/loggia ca 6m² en fraai uitzicht over winkelcentrum en vernieuwde Molenplein. Woonkamer in open verbinding met ruime keuken voorzien van luxe keukeninrichting(‘06) voorzien van kookplaat, combi-magnetron, koel-en vrieskast, vaatwasser(’15) en afzuigkap. Cv/bergkast met CV ketel AWB HR C (2013) en unit mechanische ventilatie (2014/2015).
Totale living ca 39m² met fraaie PVC-vloer(’17).
Vanuit de hal eveneens toegang tot 2 slaapkamers, respectievelijk ca 13.5m² gelegen aan de voorzijde met nieuwe vloerbedekking en ca 8.5m² gelegen aan binnentuinzijde, ruime keurige badkamer met douche, vaste wastafel en aansluiting wasapparatuur en neutrale lichte wandbetegeling.
Direct in gezellige winkelcentrum gelegen nabij nieuw Molenplein en divers gezellige terrasjes met veel winkels maar op natuur op korte afstand gelegen.
De bergingen zijn achter het complex gelegen op een afgesloten binnenterrein met fraai aangelegde gezellige “binnentuin” met leuke zitjes enkele bomen en overdekt terrasje.
Prima isolatie en overal dubbel glas. Servicekosten ca € 145,- p/mnd. Lage energielasten.
Bouwjaar: 1990. Vloeroppervlakte: ca 75m² excl. loggia/balkon ca 6m² .
Inhoud: ca 200m3.
===================================================================================================
CORONA TIJD/ MAATREGELEN
Beste lezer, bezoeker
Nu de wereld gebukt gaat onder vergaande maatregelen in de strijd tegen het Coronavirus, proberen wij ook binnen onze organisatie met een aantal aanpassingen de situatie goed werkbaar te houden. Wij vragen hierin uw medewerking en begrip voor de aanpassing van onze werkwijze. Wij hopen dat we met een optimale samenwerking met u, positief kunnen bijdragen aan datgene waar we nu met zijn allen doorheen moeten.
Genomen maatregelen gelden tot het moment dat de situatie een aanpassing noodzakelijk maakt.
• Wij volgen de richtlijnen van RIVM.
• Wij schudden geen handen.
• Wij houden een gepaste afstand van circa 1,5 meter.
• Wij dragen een mondkapje.
• Bezichtigingen en taxaties kunnen gewoon doorgaan maar wij zullen voorafgaand aan de afspraak actief vragen of u klachten heeft of verkouden bent.
• Verkopers kunnen individueel besluiten om voorlopig geen bezichtigingen toe te laten.
• Bij bezichtigingen zijn telkens 2 mensen per kandidaat welkom. Wij begrijpen dat het fijn is om ouders, kinderen of vrienden mee te laten gaan bij een bezichtiging. Maar mocht u na de bezichtiging dermate geïnteresseerd zijn dan kunnen we voordat een koopovereenkomst definitief is altijd een nieuwe afspraak arrangeren.
• In iedere woning bieden wij de gelegenheid om uw handen te wassen en adviseren we ook om dit te doen.
• Voor het tekenen van koopovereenkomsten zullen wij geen afspraken plannen om samen te tekenen. Uitleg en toelichting geven wij telefonisch of digitaal en wij vragen u thuis te tekenen en de koopovereenkomst weer terug te bezorgen of bij de wederpartij te bezorgen.
• Wij vragen u uitdrukkelijk om uw afspraak te annuleren als u verkouden bent. Dan kunnen we bezien of we de afspraak middels de digitale of telefonisch weg kunnen uitvoeren.
• Taxaties kunnen wij gewoon blijven verzorgen. Echter vragen wij uw begrip voor eventueel enige vertraging. Wij zijn afhankelijk van derden waarbij voor gevalideerde woning taxaties NWWI de partij is die met controle belast is. Hoewel ook NWWI alles in het werk stelt om deze crisis te bedwingen, is het mogelijk dat zij door meer zieken onderbezet raken en hierdoor kunnen de doorlooptijden wat oplopen.
Tot slot vertrouwen wij erop dat we deze bijzondere tijd, en voor velen een hele zware tijd, samen kunnen overwinnen. Dit doen we met zijn allen. Wij hopen dat iedereen elkaar voldoende in de gaten houd en dat we niet te trots zijn om hulp te vragen of een advies. Wij zijn er van overtuigd dat iedereen wil helpen voor zover dit binnen zijn of haar vermogen ligt.
_________________________________________________________________________________________________________________________
Bezichtiging:
Een woning kopen is meer dan alleen de woning op zich, daarom is het voor u als aspirant koper van groot belang dat u een goede indruk krijgt van de woonomgeving van deze woning. Verstandig is het dan ook om vooraf de directe woonomgeving te bekijken alvorens u een afspraak voor een bezichtiging maakt. Ook voor een verkoper is een bezichtiging een spannend moment en daarom verzoeken wij u binnen enkele dagen na een bezichtiging uw reactie aan ons door te geven zodat wij de verkoper kunnen informeren over het resultaat van uw bezichtiging. Natuurlijk kan dit met een kort telefoontje of e-mail naar ons.
Onderzoeksplicht koper/mededelingsplicht verkoper:
De verkoper van een woning heeft een zogenaamde meldingsplicht, terwijl de koper een onderzoeksplicht heeft. Wij gaan ervan uit dat u als aspirant koper, voor dat u een bod uitbrengt, onderzoek heeft gedaan naar alle aspecten, die in het algemeen en voor
u in het bijzonder, van belang zijn bij het nemen van de aankoopbeslissing. Wij adviseren onder andere het bestuderen van de door ons aangeboden informatie, het navragen van informatie bij gemeente en/of andere instellingen. Om u daarbij te ondersteunen hebben wij voor u de volgende bescheiden ter inzage: eigendomsbewijs, kadastraal uittreksel en de woning vragenlijst ingevuld door de verkoper.
Financiering:
Uiteraard is ook een onderzoek naar uw eigen financiële mogelijkheden erg belangrijk. Graag brengen wij u in contact met specialisten die uw financiële mogelijkheden samen met u op een rijtje zetten.
Bedenktijd:
In het kader van de “wet koop onroerende zaken” wordt de koper beschermd door de bedenktijd van 3 dagen waarvan minimaal 2 werkdagen. Deze bedenktijd gaat in nadat de koper de door beide partijen ondertekende koopovereenkomst heeft ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen nadat de mondelinge overeenstemming is bereikt, de overeenkomst door beide partijen te laten ondertekenen.
Waarborgsom / Bankgarantie:
Tot zekerheid voor de nakoming van de verplichtingen dient de kopende partij, binnen vier weken na het bereiken van de mondelinge overeenkomst, een waarborgsom van 10% van de koopsom te storten in handen van de notaris. Het is de kopende partij ook toegestaan een bankgarantie te stellen ter grote van dit bedrag. Indien de ontbindende voorwaarde financiering wordt overeengekomen, dan zal deze voor een periode van 3 tot 6 weken na de mondelinge overeenkomst worden opgenomen.
Verantwoording:
Alle informatie die wij in deze brochure verstrekken is niet meer dan een uitnodiging om in onderhandeling te treden. Ondanks dat wij grote zorg besteed hebben aan de samenstelling van deze brochure kunnen wij echter geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden ten aanzien van de juistheid ervan. Alle aanbiedingen zijn vrijblijvend. Alle opgegeven maten zijn indicatieve maten.